Amatorski film tuż po katastrofie TU-154M

Opublikowany 2010-04-13 21:32:56

surtv
53450
Do internetu trafił wstrząsający film nagrany na miejscu katastrofy polskiego prezydenckiego TU-154, jeszcze zanim pojawiły się tam służby ratunkowe. Na amatorskim nagraniu widać bardzo dokładnie wrak rozbitego samolotu. W oddali inne, płonące części wraku.

Komentarze (142)


  • ghh
    2010-04-14 18:18:20
    magot ale ty kur...a jestes glupi brak slow
  • zbt
    2010-04-14 18:06:37
    Slyszalem jak wolali Dawaj tutaj Diawaj siuda
  • Andzia
    2010-04-14 17:56:19
    Ja nikogo tam nie widzę...tylko slychac strzały...
  • Ktos
    2010-04-14 17:48:13
    0:42 Typas normalnie stoi na nogach z podniesionymi rekoma a obok sec wczesniej konara widac jak ktos sie podnosi i pada...
  • vonendi
    2010-04-14 17:19:58
    ktoś umie przetłumaczyć? ни хуя себе ни хуя себе expr [ni hu..a sebe] (мат): Exclamation of surprise – I say! Blimey! «Ну живёшь! – уважительно прокомментировал я увиденное великолепие. – Ни хуя себя!» – Сам я жил у приятеля на 101-й улице и Бродвее и спал на диване. (Эдуард Лимонов, Эксцессы)
  • eda
    2010-04-14 16:43:55
    wy też słyszycie te śmiechy? ok. 1:09?
  • nana
    2010-04-14 16:33:22
    Czyżby Rosjanie dobijali ludzi przezyłych w katastrofie?! Na miejscu zdarzenia jako pierwszy był mężczyzna, który mieszkał nieopodal lasu, w którym rozbił się samolot; przyszedł ze znajomym; o dziwo na filmie widac jeszcze dwóch biegnących mężczyzn, którzy próbują się chować za drzewami; o co tutaj w końcu chodzi?!
  • bolek
    2010-04-14 16:30:58
    Magot ma rację 0:36 - 0:38 ktoś podnosi sie z ziemi na lewo od drzewa, które jest wtedy na pierwszym planie
  • vonendi
    2010-04-14 16:16:15
    1:13 dla mnie to brzmi ,,ja na zachód pójda!,a ta niby postać bez głowy koło drzewa to końcówka gałęzi z pierwszego planu.filmujący zmienia kąt filowania i stąd to złudzenie
  • AGAR
    2010-04-14 16:04:04
    magot próbuje sie tam czegos dopatrzec ale nie moge, moze jeszcze jakies wskazówki dokładnie w którym miejscu?
  • Hiko
    2010-04-14 15:23:20
    Te strzały do odgłos odkształcającej się blachy pod wpływem temperatury. Sami możecie to sprawdzić, wsadźcie kawał w blachy w ognisko.
  • magot
    2010-04-14 15:08:15
    przyjzyjcie sie w 0:36- 0:46 kolo kadłuba i drzewa widać poruszających się ludzi; dokładnie 1:13 słychac wyraznie j.polski zmiana planów , a następnie następują 4 strzały
  • ;(
    2010-04-14 14:54:35
    pewnie te ku*wy dobili naszych.!!!skur*ysyny jeb*ne.!!;(
  • gosia
    2010-04-14 13:48:35
    dobrze słyszalam 4 strzały czyżby te gnoje dobili naszych?
  • fairy
    2010-04-14 13:43:23
    słyszeliście o czymś takim jak race...oznacza się nimi miejsca katastrof
  • kave
    2010-04-14 11:58:06
    pewnie dobili zeby nie bylo swiadkow, zamach i tyle...
  • mdfak
    2010-04-14 10:34:47
    nie dziwia Was te odglosy strzalow?? bo mnie sie wydaje ze bron jak jeste zabezpieczona to raczej sama nie wystrzeli. chyba ze by sie bardzo rozgrzala to moze wtedy.
  • Asus
    2010-04-14 00:23:14
    A Może Prezydent kazał pilotowi ladowac TU ! TERAZ ! W TYM , MIEJSCU !
  • Hugo
    2010-04-14 00:06:17
    Co te Ruski - dobijali jeszcze ich... ?? Ni Hu Ja
  • gbacik
    2010-04-13 23:38:45
    co to za strzały?
  • myssszka
    2010-04-13 22:56:37
    masakra....
  • evobrain
    2010-04-13 22:20:30
    Dziwne te strzały w tle.. broń BORowców? [*]

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.