Skandaliczna_obsługa_klienta_w_PLAY

Opublikowany 2010-01-21 20:27:53

  • autor: Anonim
28545

Komentarze (30)


  • dsad
    2014-10-22 19:16:37
    Osoba, ktora wrzucila to nagranie jest idiotą. Konsultant ma wszelkie prawo sie rozlaczyc jesli nie wyraza zgody na nagrywanie.
  • ddd89
    2014-09-09 15:42:01
    banda oszustów i złodziej!!! patologia
  • adam
    2014-04-05 14:26:49
    większość konsultantów to debile.
  • Kisiel
    2012-06-15 15:59:11
    Przynajmniej konsultant zyskał na eektywności : D
  • B.
    2011-08-10 14:00:48
    Konsultant dobrze postąpił, pracowałam na innej infolinii, takie są procedury. konsultant musi przerwać rozmowę, to nie skandal, to procedury i profesjonalizm konsultanta.
  • Raptorek
    2011-05-30 00:40:51
    Po pierwsze prywatne rozmowy można nagrywać bez informowania o tym kogokolwiek. Wolno mi nosić dyktafon i nikomu nic o tym nie mówić. Zresztą przykład idzie z góry, jeśli wiecie o czym mówię. Druga sprawa - mimo, że brzmiało to zaskakująco i nieelegancko, zapewne konsultanci są na to uczulani. Chodzi o to, żeby ktoś nie zrobił z takiej nagranej rozmowy użytku godzącego w operatora (bo standardowy Kowalski może nie lubić Play z zasady). Łatwo jest zmontować takie nagranie i zmanipulować a potem wrzucić na YouTube. Szkód jakie ono spowoduje nie da się łatwo cofnąć. Nie dziwi mnie więc sytuacja a jedynie niezbyt elegankie zachowanie konsultanta. Mało profesjonalne. To nie jest tak, że oni mogą a my nie. Wystarczy wszystko pisać i wysyłać pocztą, choćby elektroniczną i wtedy w razie kłopotów mamy materiał dowodowy na dłoni.
  • ktos
    2010-11-09 18:17:50
    konsultant ma prawo sie rozłączyc kiedy klient nagrywa rozmowe to ze klient wyraza na to zgode nie znaczy ze konsultant tez sie zgadza . A wstawienie tej rozmowy tutaj jest niestety nie zgodne z prawem .
  • fasss
    2010-06-27 18:12:08
    konsultant infolinii ma prawo się rozłączyć, jeśli klient nagrywa rozmowę. jak napisał mick. klient zgadza się na to kontynuując połączenie, nie musi tego robić.
  • sosen
    2010-06-27 10:59:44
    każdy ma do tego prawo. Jeśli standardy firmy na to pozwalają to tym bardziej.
  • mick
    2010-03-15 10:48:40
    burak dzwoniący na infolinię wyraził zgode na nagrywanie nie rozłaczając się, gość na infolinii takiej zgody nie wyraził... coś dziwnego ze sie rozłaczył? moze mógł jeszcze poprosić o wyłączenie nagrywania i spróbowac rozwiązac problem... ale miał prawo się rozłaczyć przy takiej bądź co bądź jednoznacznej informacji
  • Diamondback
    2010-02-17 12:54:00
    Ale ja nie widzę tu nic dziwnego. Każda ze stron została ostrzeżona. Jedna się nie zgodziła - i afera. Widocznie konsultant miał w tym wypadku prawo się nie zgodzić. Ale z doświadczenia wiem, że w większości przypadków taka rozmowa zostaje ograniczona w maksymalnie wąski temat infolinii.
  • nieaty
    2010-02-03 16:12:51
    ale bzdura
  • ciekawski
    2010-01-28 23:05:31
    Niestety ale nie jest to prawda - NIE MUSISZ informować o nagrywaniu rozmowy - nie ma przepisu który tego zabrania. Przepisy zabraniają ROZPOWSZECHNIANIA - ale nie nagrywania. Kto twierdzi inaczej - niech mi pokaże artykuł.
  • tt
    2010-01-28 19:12:53
    konsultant w tym przypadku miał racje, w jasny przejrzysty sposób wyraził swój sprzeciw ma do tego całkowite prawo.
  • Vadren
    2010-01-28 13:13:27
    Konsultant dobrze zrobił. Ty zostałeś poinformowany o nagrywaniu... zgadasz się, rozmawiasz dalej. Nie zgadasz się, nie dzwonisz. Konsultant ma takie samo prawo. Nie zgadzam się, dziękuje, dowidzenia.
  • zebra
    2010-01-28 12:58:30
    Acha... Czyli ONI mogą nagrać MY juz nie?
  • um
    2010-01-28 12:07:56
    @kwas - każdy ma prawo rozłączyć się nawet bez powodu - wolny kraj. Tylko przytocz mi tu paragrafy, które mówią, że jeśli nie poinformowałem o nagrywaniu, to nie mogę z tym nic zrobić, bo bredzisz.
  • gbacik
    2010-01-28 10:41:15
    krótko i przejrzyście
  • kwas
    2010-01-25 07:21:42
    Niestety jesli poinformujesz na koniec rozmowy, albo nie poinformujesz wcale to jest to niezgodne z prawem i wtedy taki pracownik callcenter moze ci narobic... TY masz jasny komunikat callcenter nagrywa rozmowy - nie podoba sie rozlacz sie Konsultant tez ma takie samo prawo jak ty - ty nagrywasz rozmowe konsultant ma prawo sie rozlaczyc... Inaczej nagrywac to w sumie sobie mozesz... nawet bez informowania... natomiast nie mozesz nic z tym zrobic. Z reszta po co nagrywac skoro wszystko nagrywa juz druga strona
  • mimi
    2010-01-22 18:12:38
    rozmowy sa nagrywane w celach szkoleniowych dla konsultantów a nie zeby wykorzystac to przeciwko komuś .... /
  • W czym moge pomóc?
    2010-01-22 17:22:59
    Konsultant ma święte prawo nie wyrazić zgody na nagrywanie przez klienta :P
  • threat
    2010-01-22 15:37:29
    yyy nie powyżej tylko poniżej :)
  • threat
    2010-01-22 15:35:56
    ad. komentarza powyżej super partia k*****. Moim zdaniem nie trzeba ich informować o nagrywaniu skoro sami nagrywają.
  • ch
    2010-01-22 12:38:42
    nie ma nagrywania, dziękuję, DOBRANOC!
  • gosc2
    2010-01-22 11:44:06
    gosc, masz abosutna racje, wiem cos o tym... i to ciagle powtarzanie wczoraj jeszcze działało, i tak NAGLE przestało... xD
  • gosc
    2010-01-22 10:06:51
    przydaloby sie aby jakas telewizja zrobila reportaz o pracy w call center, niech ludzie zobacza jak to jest od drugiej strony...
  • hrynio
    2010-01-22 09:48:21
    takich kolesi, trzeba wypier***ac z roboty, to sie nauczą
  • fcy
    2010-01-22 09:45:53
    wykop k..., chcialem powiedziec wykop pozdrawia ;)
  • nikt
    2010-01-22 09:05:46
    totalnie cie zlał. sam pracuje na infolinii i mi to ryba czy ktoś nagrywa czy nie :]
  • zxc
    2010-01-22 06:08:48
    dobra partia ku*** xDDD

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.