Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych - audiobook

Opublikowany 2011-08-16 21:52:47
epartnerzy
952
Pobierz pełną wersję audiobooka: http:// Praktyczne sugestie dotyczące tego, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w pracy. Trafna diagnoza – jak człowiek funkcjonuje w konflikcie, wiele celnych obserwacji. To wszystko znajdziesz w treści tego audiobooka. Zawartość: - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – soma i psyche.mp3 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – autystyczna wrogość.mp3 - Spirala konflikty.mp3 - Samonapędzający się mechanizm konfliktu.mp3 - Zapowiedzi rozwiązań dla typowych sytuacji konfliktowych.mp3 - Karmienie i głodzenie gniewu.mp3 - Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 1.mp3 - Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 2.mp3 - Przykre konsekwencje bagatelizowania cudzych emocji.mp3 - Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 - Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 2.mp3 - Strategia 4 stopni – co robić gdy ktoś atakuje nas personalnie?.mp3 - Jak odmawiać nie niszcząc relacji?.mp3 - Co robić gdy ktoś chce z nami zerwać współpracę?.mp3 - Podsumowanie. mp3

Komentarze (1)


Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.