Kłamstwa religii - wizualny dowód

Opublikowany 2009-04-19 10:40:17

m4rcinpl
6400
Opowieści biblijne znajdują się na ścianach piramid w Egipcie!

Komentarze (42)


  • t6
    2010-12-05 19:24:29
    zaden bog nie istnieje to ze ludzie i swiat istnieja to jest dzielo przypadkow wlasnie ci co wierza nie chca przyjac do wiadomosci ze cos moglo stac sie przez przypadek, dla nich wszystko musi miec swoj plan ale czy nie znacie takiego powiedzenia przypadki chodza po ludziach? to przyslowie odnosci sie rowniez do calego swiata
  • Ziggy
    2010-07-23 10:35:26
    Tego Clinta Mansella mogliście sobie odpuścić :D
  • yuna
    2010-07-22 20:01:41
    mylisz się . okej, w piśmie świętym jest spójne, bo ktoś nad tym czuwa, żeby spójne było. jednak ewangelie spisane poniekąd przez ludzi równie natchnionych i ówczesnych już takie spójne nie są. Nie mówiąc o tym, że niektórych ewangelii kościół nawet nie chce udostępnić :)
  • gość
    2010-07-22 10:33:46
    poza tym dla mnie niezbitym dowodem na istnienie Boga jest Biblia, w której zawarte są informacje dotyczące spraw o których ludzie w tamtym okresie (mówimy o czasach p.n.e.) nie mogli mieć pojęcia. poza tym Biblię pisali ludzie z różnych okresów i różnego wykształcenia - jak więc wytłumaczyć, że w przeciągu 1600 lat takim samym językiem i płynnie napisali ją ludzie(zaczynając od królów a kończąc na pasterzach)? nawet się nie znali, a mimo to wszystko w Piśmie Świętym jest nieludzko SPÓJNE.
  • gość
    2010-07-22 10:29:58
    Matrix chyba jednak wierzysz w Bogów a nie Boga, bo nic nie łączy Jahwe, Allaha czy Ozyrysa
  • Zenon
    2010-01-21 15:30:47
    ta.... ten film daje do myślenia, dodałem sobie do myślenia i powiem, że to jeszcze nie jest film który by wreszcie dał racjonalny dowód na nieistnienie Boga. To po prostu kolejny film który niczego nie dowodzi... Już bardziej wiarygodne są dowody, że Bóg istnieje. Dla krzykaczy powiem, że jestem ateistą... i w dodatku ateistą z wyboru a nie z wielkiej mody która nastała w XXI w. Nie mam nic przeciwko Bogu, po prostu jestem w miarę neutralny ponieważ nie znalazłem jeszcze dowodu na istnienie Boga, ale też nie neguje jego istnienia.
  • FuQ
    2009-08-16 19:54:03
    powinienes zapytac Mielibysmy byc gorsi od starozytnych egipcjan? Jesli wszystko zostalo zaczerpniete z egiptu to kosciol klamie! wczesniej mi komenta obcielo
  • FuQ
    2009-08-16 19:53:20
    Matrix, Starożytni egipcjanie mieliby być gorsi od nas? (ten film po prostu daje do myślenia).
  • FuQ
    2009-08-16 19:52:12
    Matrix, Starożytni egipcjanie mieliby być gorsi od nas? (ten film po prostu daje do myślenia).
  • Matrix
    2009-08-06 10:56:32
    W tym filmie raczej nie chodzi o obalenie wiary w Boga. Można wierzyć w Boga a nie wierzyć w kościół- takie jest moje zdanie. Ja uważam że każda religia wierzy w to samo. Jest tylko inna forma kultywowania wiary. A ten film akurat to ukazuje... nie można wierzyć ślepo w to co mówi kościół w to co mówi Biblia- to stworzyli ludzie (miejmy nadzieje że pod natchnieniem). Mogę modlić się do Ra, Ozyrysa, Allaha.... jeśli pod tymi nickami jest DOBRO. Ja akurat wierzę w Boga, bo w takim miejscu się urodziłem...w takiej rodzinie... w takim środowisku... tak mnie wyhowano, czy też przyzwyczajono. Po co zaraz obalać całą wiare, kiedy tutaj chodzi tylko o sam kościół, który jest jak szkoła- uczy dzieki ksiażkom dobrym bo ktoś postanowił że takie książki będą właśnie zrozumiane przez ogół (a są ksiażki które są równie dobre, albo lepsze- jednak nie każdy może zrozumieć ich dobre przesłanie... w obawie przed nie zrozumieniem nie korzysta się z nich). Bardzo prawdopodobne że symbole są zaczerpnięte ze starożytności- i co? jeśli miały chwalebne przesłanie. Starożytni egipcjanie mieliby być gorsi od nas? (ten film po prostu daje do myślenia).
  • aa
    2009-08-04 11:46:43
    pts ma racje. Słyszeliście kiedyś o takim czymś jak apokryfy czyli zakazane ksiegi (nie wciągniete do kanonu biblii)??
  • pts
    2009-06-03 10:28:06
    Dyskutujecie czy wiara ma sens czy nie. Ja nie wierze, ale jak ktoś chce to proszę bardzo. Filmik pokazał, ze religia chrześcijańska jest oparta na pogańskich wierzeniach. To tylko malutka część skrót; takich dowodów jest dużo dużo więcej. Bez względu na to kto w jakiego boga wierzy i czy w ogóle warto się zastanowić skąd się wziął. Jego początki wywodzą się właśnie z Egiptu. Zadziwia mnie ludzka ślepota i nie branie pod uwagę wielu faktów. W kościele powiedzieli A więc ludzie wierzą, w to A . Dla mnie pewne rzeczy są oczywiste. Tym bardziej, ze Kościół ukrywa sporo dokumentów. Dlaczego nigdy nie pokazał innych istniejących Ewangelii (BO PRZECIEŻ ISTNIEJĄ). I same Ewangelie podaja sprzeczne fakty. Kiedyś jej czytanie było zakazane... Ciekawe dlaczego? Czemu Kościół tak wiele rzeczy ukrywa?! Po co kłamie? Czy któryś z obecnych tu obrońców Kościoła wie, że data Bożego Narodzenia jest umowna? Dlaczego dopiero w 1994r ta prawda ujrzała światło dzienne...
  • Martin
    2009-04-25 12:04:31
    Drogi Ktośu - wiatru nie można złapać, fakt, ale można zbadać ;] Boga nie , zatem 1:0 . Każdy może wierzyć i niech wierzy w co chce ( lub niech nie wierzy ) , ale podsyktuować zawsze można boomerx :)
  • DELETED_E213A_selle
    2009-04-23 13:48:04
    Prawda .. Pozdro :)
  • boomerx
    2009-04-23 12:24:19
    Nie ma sie co spierac :) kazdy wierzy i bedzie wierzyc w to co chce ;) Pozdrawiam
  • DELETED_E213A_selle
    2009-04-23 12:16:02
    Rozkladanie sie w Grobie nie jest celem zadnego znas poniewaz nasze cialo bedzie juz w stanie spoczynku i nie bedziemy mieli swiadomosci tego ze lezymy pare stop pod ziemia :D heh Co do zycia po smierci nie wieze w to ze istnieje gdzies jakis Czysciec ,Niebo czy Piekło .. mam konkretnie inne zdanie na temat zycia po smierci zadno z nas nie wie na prawde jak to jest bo nikt tego nei opisal hehe :D Ja wieze ze nasza Dusza czyli to co krztaltowalismy przez cale zycie i co okresla to nasze JA poprostu bedzie wedrowadc w kosmosie jako jakies czosteczki albo w ogole nie istniejace i nie majaca prawa bytu (wedlug ludzi) materia , Takie jest moje zdanie oczywiscie moge sie mylic tak samo jak i ty mozesz sie mylic moze tak naprawde istnieje raj w ktorym czeka na nas wino i kilka dziewic ale za cene samobojczego ataku na jakas zorganizowana grupe ludzi hehehe xD Asamaleikum (nie wiem jak to sie pisze wiec pisze fonetycznie :)
  • boomerx
    2009-04-22 22:38:39
    Selle ja wierze w zycie po smierci, i widac ze ty nadal nie zastanowiles sie glebiej nad tym tematem, żyje po to żeby widzieć rzeczy które powstają na ziemi , żyje po to by Żyć własnym życiem żeby się cieszyć z każdego dnia od rana do wieczora żyje pełnia życia - czyli sensem twego istnienia jest zobaczyc pewne rzeczy na Ziemi i umrzec ? Moj sens zycia - cieszyc sie kazdym dniem, korzystac z kazdego dobrodziejstwa, kochac i byc kochanym ale za tym wszystkim stoi najwazniejsza rzecz - zycie wieczne. Dlaczego twierdzisz ze nic nie czeka mnie po mojej smierci ? ja w to jak najbardziej wierze i nie sa to dla mnie jakies bajki, nie twierdze ze trafie od razu do raju , bo pewnie tak nie bedzie, czeka mnie wiele lat w czysccu , tak jak i Ciebie, bo pewnie nie zrobiles jakiejs okropnej rzeczy za która trafisz do piekła i chwala Ci za to!. Cieszenie sie tym co mamy i nadzieja na to co bedzie po zyciu to jest czyms czym powinnismy sie kierowac w calym naszym zyciu. Trzeba troche pomyslec , porozmyslac, aby stwierdzic ze zycie bez nadziei na dalsze zycie jest bez sensu. Chyba nie powiesz ze Twoim celem jest rozkladanie sie w grobie ?
  • DELETED_E213A_selle
    2009-04-22 17:39:44
    Podaj przynajmniej jeden wizualny dowod ze Bog istnie ..
  • WoWer
    2009-04-22 17:12:16
    Prosta sprawa film stworzył człowiek który nie ma pojęcia o religii - Szkoda go. Ja w Boga wierze i zawsze będę wierzyć , wiem ze istnieje i jest wiele dowodów na to wizualnych i nie tylko . Prosta sprawa pozdro rewir
  • DELETED_E213A_selle
    2009-04-22 16:39:02
    Aha Czyli jak nie wieże W niebo i Św. Piotra który otworzy przede mną Bramy do Nieba To znaczy że żyje po to żeby .. Coś masz Dziwny tok Myślenia Kolego heh .. Ja żyje żeby Doświadczać rzeczy które czekają na mnie w przyszłości , żyje po to żeby widzieć rzeczy które powstają na ziemi , żyje po to by Żyć własnym życiem żeby się cieszyć z każdego dnia od rana do wieczora żyje pełnia życia . Skoro twierdzisz że bez wiary w bajki żyje się pusto to lepiej wierz w tego swojego Boga i czekaj na nic . Mam pytanie do ciebie Boomerx Skoro masz świadomość że nic nie czeka na ciebie po śmierci to jaki jest sens twojego życia ? Bo jak widać z tego co napisałeś żyjesz po to żeby żyć i umrzeć aby dostać się do raju którego niestety się nie doczekasz .. So ?
  • anonim
    2009-04-22 16:25:35
    co to za piosenka ta 2
  • DELETED_45E69_xxxbambuciaxxx
    2009-04-22 14:44:21
    to jakies jehowe dodali
  • boomerx
    2009-04-22 13:26:03
    Widac nie zrozumieles o co mi chodzilo... Nie chodzilo mi o zycie doczesne, bo jaki sens zycia jesli rodzimy sie po to aby umierac ? twoim sensem jest przezyc zycie ? chodzilo mi ze sens nadawany jest gdy wiesz ze istnieje cos wiecej niz zycie doczesne. Bo jesli zyjesz bez wiary czyli nie wierzac w zycie po smierci to zyjesz aby zyc
  • DELETED_E213A_selle
    2009-04-22 12:37:12
    Weed Masz Z*jebisty Avatar :D !!
  • DELETED_E213A_selle
    2009-04-22 12:05:51
    Nie rozumiem ludzi ktorzy mowia ze zycie bez wiary jest puste albo jest pogonia za pieniedzmi czy czyms tam jeszcze . Racja kazdy ma swoje zdanie i kazdy robi jak chce chcecie wiezyc w bajki spoko prosze bardzo droga wolna , tylko nei mowice ze zycie bez wiary w Boga jest Bez sensu bo to totalna bzdura ! Trzeba wierzyc w siebie i nic poza tym . Bog nie pomoze ci w problemach, Bog nie zplaci twoich dlugow, Jestesmy ludzmi istotami SWIADOMYMI !! mamy swoj umysl inteligencje , madrosc , wiec po co nam jakis Bog ktory nie istnieje my sami jestesmy Bogiem To wszystko co nas laczy z czego czerpiemy inspiracje kazda drobnostka ktora na nas jakos wplywa to jest Bog ... Przynajmnije takie jest moje zdanie za pewne wielu z was mnei zwymysla albo zjedzie no ale cuz to juz wasza sprawa ja na nikogo nie wjerzdzam nikomu nic nie zarzucam takie jest moje zdanie . Dziekuje za uwage .. :)
  • weed
    2009-04-22 09:17:33
    prawda jest jak dupa... kazdy ma swoja :)
  • ...
    2009-04-22 08:06:48
    ale pierdo*li*cie:P
  • ...
    2009-04-22 08:06:48
    ale pierdo*li*cie:P
  • ...
    2009-04-22 08:06:48
    ale pierdo*li*cie:P
  • plug666
    2009-04-22 08:06:27
    bzdura!

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.