Porządek w miejscu pracy – wprowadzenie

Opublikowany 2008-12-01 09:36:00

  • autor: Anonim
1845
Podstawowym i najłatwiejszym do wdrożenia narzędziem LEAN jest 5S. Wspomniane 5S – to skrót do 5 słów: 1. sortowanie (w miejscu pracy powinny znajdować się jedynie rzeczy niezbędne do pracy, rzeczy niepotrzebne lub rzadko używane – usuwamy) 2. systematyka – każda rzecz w miejscu pracy powinna mieć swoje stałe miejsce 3. sprzątanie – należy dbać o czystość i porządek w miejscu pracy 4. standaryzacja – ustalenie jednego, jasnego sposobu wykonywania działań 5. samodyscyplina – pilnowanie siebie, aby wszystkie powyższe punkty stosować i uczynić z nich nawyk Nasi specjaliści w serii krótkich filmików opowiadają, jak w skuteczny, nowoczesny i prosty sposób zwiększyć wydajność przedsiębiorstwa, jak skutecznie nim zarządzać. Przybliżamy zagadnienia związane z LEAN, TOC (Teoria Ograniczeń), Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi, a także funkcjonowaniem firm i innych organizacji. Zachęcamy do oglądania, komentujcie nasze materiały!

Komentarze (0)


Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.