Parodia Netii wyciekła do sieci

Opublikowany 2011-02-08 15:06:07

surtv
2921
Rozum, znany z kampanii reklamowej TP udaje Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego, a Serce śmieje się do rozpuku. Powyższa reklama jest oczywistą parodią reklamy konkurencyjnej Netii. Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, przyznał, że reklama powstała na zlecenie jego pracodawcy, jednak jej pojawienie się w sieci nastąpiło...przypadkiem ().

Komentarze (5)


  • Sandra
    2011-05-31 13:25:13
    ADIN!!!! Buahaha! Towarzystwo robi niezłe numery na Fcb :P
  • Miki
    2011-04-22 11:16:51
    Wszystkie ich spoty reklamowe są czadowe :D Ciekawe czy je robiła ta sama agencja?
  • gbacik
    2011-02-08 20:59:02
    cage ma rację
  • mokrapl
    2011-02-08 20:40:23
    bo to jakis lamus. OD paru dni na stronach o komorkach juz to jest i nie jako zaden wyciek tylko reklama
  • cage
    2011-02-08 19:28:40
    Tylko nie mów, że przez 4 dni nie zauważyłeś, że identyczny plik już jest na www.patrz.pl i na dodatek w dziale HITY VIDEO !!! Pomijając fakt, że to jest już zdublowany plik VIDEO, to nie potrzebnie zajmuje miejsce w Polecane Video !!!

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.