Dlaczego marihuana jest nielegalna?

Opublikowany 2008-12-08 21:44:31

weed
5612
Dlaczego marihuana jest nielegalna ?

Komentarze (27)


  • pro
    2011-05-23 15:40:53
    Ryje banię, fakt, ale nie szkodzi jakoś specjalnie... Fizycznie tylko tyle co w płucach się osadzi, a tak to tylko psychicznie. Czytam te wasze pierd.oliny i widzę, że nic o niej nie wiecie. -_- Ja paliłam wiele razy i tylko lepiej mi się oddychało (wcześniej miałam problemy z oddychaniem). Fajki szkodzą bardziej (nikotyna, dwutlenek węgla, kadm itp.), alko tak samo (marskość wątroby etc.). A ganja? ;p Więcej pomaga niż szkodzi no i + oczywiście ta zryta psycha -_- Ale to już zależy indywidualnie od psychiki, na to nie ma reguły. Pozdro ..
  • pan myśliciel
    2010-07-11 23:22:23
    Skoro marycha jest taka zayebista - TO PO CO WSZYSTKIE TE ARESZTOWANIA?! Do końca się z doktorkami nie zgadzam bo -- nie każdy organizm NA PEWNO da sobie radę z przetworzeniem marychy --- w WHO pracuje chyba 100x więcej ludzi WIĘC OMYŁKA BYŁABY NIEMOŻLIWA
  • madrala
    2009-08-28 08:39:39
    wszystko w porzadku tylko że nie ma już czystej marihuany (napewno nie w polsce) wszytko jest faszerowane tona chemikaliów. Więc na zdrowie!!
  • JimiBlaster
    2009-07-04 13:13:45
    Bo jak coś nielegalnego - to droższe i nie mozesz tego w swoim ogródku chodować, bo j-e-b-a-n-e s-k-u-r-w-y-s-y-n-y uważają, że tylko oni mają monopol - ale znajdę i zakopię w końcu gnoi i świat będzie wolny, a oni uzyźnią moja chodowlę.
  • null
    2009-03-01 14:27:03
    oko, po Twojej wypowiedzi sądzę że nie masz zielonego pojęcia co to jest marihuana, w jaki sposób działa na nasz organizm. Radził bym Tobie zapoznać się np. z raportem who a dopiero później oceniać trawe. W przeciwieństwie do alkoholu marihuana nie robi wody z mózgu, jest to naukowo udokumentowane. W 1989 roku badania w Akademii Medycznej w St. Louis wykazały, że w ludzkim mózgu znajdują się receptory reagujące tylko na THC, a więc nie jest tak jakby się mogło wszystkim wydawać że marihuana niszczy szare komórki. W przeciwieństwie do alkoholu marihuana posiada wiele zalet, np. jest pomocna w leczeniu: nowotworów, AIDS, padaczki, choroby parkinsona, choroby alzheimera, anoreksji, stwardnienia rozsianego i wiele innych. Pozytywnie wpływa na cerę, zmniejsza różnego rodzaju bóle. Nie ma udokumentowanej śmierci po zażyciu marihuany, aby ją przedawkować należało by spalić w ciągu 20 min 40 kg! Jest to po prostu nie możliwe. Jest także naukowo udowodnione, że dym z marihuany nie powoduje nowotworów płuc, przełyku, krtani jak ma to miejsce przy paleniu papierosów. Jeszcze nikt nie umarł po zażyciu marihuany. Większość społeczeństwa nie zdaje sobie sprawy z tego iż alkohol jest ciężkim nark
  • oposik
    2008-12-13 00:12:52
    Mikej -nie wiem czy dobrze zrozumiałeś mój komentarz w sprawie twojego postu,przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz ,bo błądzisz w ciemnościachZielsko moze kupic teraz byle kto-z tym się niestety zgadzam
  • weed
    2008-12-12 10:52:17
    nasze spoleczenstwo jest za glupie na legal, farmaceltyka to inna kwestia. absurdalny ten rynek ktorym kieruje bilon, jak wszystkim na tym swiecie. przeciez tyle jest srodkow nie uzywanych! a sa naprawde lepsze od podawanych nam bublii
  • Mikej
    2008-12-12 03:00:05
    oposik- hahahah a niby nie? moge Ci wuchte szkol dyskotek pokazac na ktorych jest to sprzedawane, przykladem jest sunrise z 3 lata temu jak bylem zlapali tam 70 dilerow, wtf? nie mam pytan...
  • oposik
    2008-12-11 16:48:23
    Jeśli ktos uważą, że marihuana robi płyn z muzgu to świadczy tylko o jego niewyuczeniu i wymądrzaniu się nie wiem po co...co ty pie.rdolisz - uniteuniverse19 ,chyba ty jesteś niewyuczony i chyba ty Mikej W d.upie byles gowno widziales co do tematu jestem zalegalizacja chociaz nie pale nie wiesz co to jest, co to robi i się zgadzasz . Edziu Gdyby była legalna, nie wydawałbym kroci nie niedziałające ibusromy i inne sztuczne badziewia po ibusromie nie wyskoczysz z okna z chęcią złapania gołębia.
  • weed
    2008-12-11 10:41:03
    trawa w duzych ilosciach, przez kilka dni, wali w dekiel dosc mocno, a hash palony przez 24 godziny moze rozwalic mozg prowadzac do schizek. Niektore rzeczy sa nie odwracalne z innymi da sie zyc *_* z palaczami jest roznie na kazdego inaczej dziala substancja thc. na kazdym mozna inne zmianki zauważyć.
  • oko
    2008-12-10 23:30:35
    zenek_kapusta ,a kto powiedzial ze od razu wszyscy zaczna jarac trawke jak zostanie zalegalizowana! chyba się mylisz ,bo wtedy by się na to wszyscy rzucili, a co do tego że od 18 lat a dzieciom nie, to to jest śmieszne przecież jest pełno dilerów w szkołach, gimnazjum itd. (poza tym jak by była legalna ,to by był taki sam problem jak z papierosami w szkole,palili by w kiblach na przerwie -przynajmniej na dużo większą skalę co dzisiaj niestety :/).Jeśli ktos uważą, że marihuana robi płyn z muzgu to świadczy tylko o jego niewyuczeniu i wymądrzaniu się nie wiem po co... jesteś trochę śmieszny, może powiesz że ma dobroczynny wpływ na zdrowie, poprawia prace płuc no i umysłu lol :/ . No i nie chciał bym iść do pracy a tu wszędzie zataczający się i na haju ludzie( wole pijaczków -poza tym zniszczyła by życie jeszcze większej rzeszy ludzi -przykład alkohol) . No i poza tym to jest narkotyk,niech mi ktoś powie że lekki to też wyśmieje ,i robi w przenośni - wodę w bani(mniej lub bardziej)prosty przykład Bob Marley - z całym szacunkiem do gościa ,ale widziałem dużo programów dokumentalnych o nim i później nawet jak był trzeżwy to ruchów już nie miał naturalnych .Poza tym jak by się zalegaliz
  • zoom
    2008-12-10 20:15:35
    Bankowiec: klasa w Twoim pierwszym slowie nooo jeSus
  • Bankowiec
    2008-12-10 19:11:07
    jejsus rozwala mnie jak dzieciaki pisza ze marichuana im nie lasuje glowy... a w slowie mÓzg robia bład..
  • macedonia
    2008-12-10 18:31:56
    w dupie to mam. legalna czy nie - co to za różnica? i tak kto chce to będzie to jarał czy to legalne czy nie.
  • uniteuniverse19
    2008-12-10 15:31:57
    Jeśli ktos uważą, że marihuana robi płyn z muzgu to świadczy tylko o jego niewyuczeniu i wymądrzaniu się nie wiem po co...
  • lOS
    lOS
    2008-12-10 13:25:34
    legalizacja - jestem za
  • zenek_kapusta
    2008-12-10 13:02:33
    Mar41/ a kto powiedzial ze od razu wszyscy zaczna jarac trawke jak zostanie zalegalizowana! czy wszyscy pija alkohol mimo tego ze jest ogolno dostepny! po za tym trawka moglaby byc dostepna od 18 roku zycia bo chyba nikt normalny nie sprzedawal by dzieciom trawki! tak samo jest zreszta z alkoholem! Ktos ma mozg to bedzie bawil sie normalnie
  • Mar41
    2008-12-10 11:26:36
    czyli nie będzieicie mieli nic przeciw temu żeby WASZE DZIECI paliły trawę? - GRATULUJĘ
  • zoom
    2008-12-10 09:58:20
    do mikej: slowa piha (nie dla mnie):D werewolf836 : myslisz sie Lolik: a chcesz sie dowiedziec co robi np cukier albo sol z Toba? a co dopierod%% no po 3 latach pici non stop znam ludzi przerytuch juz od alko. Pozatym niezanotowano ani 1 zgonu z powodu thc
  • Mikej
    2008-12-10 00:42:56
    oko- W dupie byles gowno widziales... to moje slowa dla Ciebie. Zielsko moze kupic teraz byle kto... mało sie kreci pod szkolami ludzi z trawka? malo tego wszystkiego jest na dyskotekach? co do tematu jestem zalegalizacja chociaz nie pale;)
  • lyysyy123
    2008-12-09 23:54:41
    ziolo bylo jest i bedzie jarane jestem jak najbardziej za legalizacja!! chce palic se legalnie a nie sie kitrac w bramie zlapia cie z gibonem i sanki dostaniesz biora nas za cpunow zwykle oczernianie!!
  • Edziu
    2008-12-09 23:11:32
    Gdyby była legalna, nie wydawałbym kroci nie niedziałające ibusromy i inne sztuczne badziewia. Pozostaje mi legalnie popaść w lekomanię lub nielegalnie i sporadycznie podtruwać się po kryjomu naturalną maryśką.
  • weed
    2008-12-09 23:10:29
    w kraju zamiast zuli zastajemy spiace watahy
  • oko
    2008-12-09 21:35:57
    a ja nie jestem ,uważam że ten program jest tendencyjny np. mniej osób zmarło od marihuany niż od np.papierosów ponieważ nie jest ona tak dostępna jak inne środki odurzające , które nawet dzieci mogą kupić w kiosku (papierosy), gdyby była sprzedawana w sklepach jak piwo to by na pewno przodowała , ja nie jestem za legalizacją , choć w szpitalach w celach farmaceutycznych mogła by być tak jak morfina
  • Lolik
    2008-12-09 21:25:11
    tylko nie jest podane co robi z muzgiem marihuana moze nie zabija ale jakie sa jej skutki uboczne ??
  • karol
    2008-12-09 21:04:46
    zenek_kapusta / heh masz racje :) popieram ja tez jestem za legalizacja !!!!!!!!!
  • zenek_kapusta
    2008-12-09 20:19:49
    trawka nie jest niczym gorszym niz alkohol... jak ktos ma troche rozumu to bedzie sie bawil z rozsadkiem, podobnie jest z alkoholem... jestem za legalizacja^^

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.