Czym jest biblia

Opublikowany 2008-10-16 13:15:49

Komentarze (31)


  • ss
    2009-01-03 21:56:27
    tak tak biedaczki. wasz bozek jest teraz z glodujacymi dziecmi w ruandzie, trzyma je za raczke i mowi im jaki to cudowny plan ma w stosunku do nich. w miedzyczasie wpada do setek innych ludzi ktorzy sa dziennie mordowani w bestialski sposob z roznych powodow i tlumaczy im ze robia im to ci stworzeni na jego podobienstwo bo cos mu lekko nie poszlo.
  • jezuschrystus
    2008-12-05 15:36:02
    JAM JEST PANEM, BOGIEM TWOIM I NIE BĘDZIESZ MIAŁ CUDZYCH BOGÓW PRZEDE MNĄ!
  • ppppp
    2008-10-25 12:18:00
    ciekawe jakby weed nazwał lestera 10 lat temu gdy nie istniał zwrot z beretami. Ludzie szybko się uczą...
  • acoss_lit
    2008-10-22 22:00:19
    To nie moja wiedza i nie moje oczytanie, ja tylko znalazłem autora tłumaczenia, a tak poza tym to pozdrawiam wszystkich tych, którzy nie układają swojego życia dla wymyślonej istoty. Lepszy dni nadchodzą.
  • Lester
    2008-10-22 18:17:11
    Dzięki za sprostowanie, z ludźmi którzy dysponują wiedzą i oczytaniem miło pogadać.
  • weed
    2008-10-22 12:04:39
    katolicyzm wypacza i fanatyzuje pewne sprawy, przez to rodza sie wojny za wiare i ponizanie innych wyznan. nie przesadzaj trzymaj sie
  • Lester
    2008-10-22 11:25:25
    W takim razie nieważne mogę być i moherem haha :D ale z tego co mi wiadomo, chociaż wiesz, ja wg. Ciebie nie używam mózgu, to pewnie nie mam racji, waidomo mi, że mohery to osoby starsze słuchające RM. A ja mam 18 lat i jestem poprostu młodym wierzącym Katolikiem z dużym dystanse, który Ty mądrze oceniłeś, że zapewne mi go brak. Kończe tą rozmowe bo w każdym aspekcie będe zawsze głupszy od Ciebie. Bye
  • weed
    2008-10-22 10:08:20
    zapraszam do rejestrowania sie na stronie
  • weed
    2008-10-22 10:07:49
    nazwalem cie moherem za, wizje. dobre rady nie sa wcale brakiem szacunku, a uzywanie mozgu nie swiadczy o jego wielkosci. Nie da sie zaprezentowac tego co chcesz w piec minut. dzieki zycze dystansu i harmonii
  • null
    2008-10-22 10:06:36
    nazwalem cie moherem za, wizje. dobre rady nie sa wcale brakiem szacunku, a uzywanie mozgu nie swiadczy o jego wielkosci. Nie da sie zaprezentowac tego co chcesz w piec minut. dzieki zycze dystansu i harmonii
  • DELETED_95240_ateo
    2008-10-21 21:11:49
    Nom.. minusowanie.. istny rasizm..
  • Lester
    2008-10-21 20:13:55
    Wydaje Ci się, że masz więcej mózgu bo masz inne zdanie? No spoko :) Dalej, pojechałeś mi moherowy berecie, gdzie tu to ja przejawiam? i Ty wymagasz od ludzi tolerancji jak nie szanujesz czyiś poglądów? Człowieku wstydź się! A i jeszcze jedno, zaprezentuj swoją wiedze i oczytanie mistrzu... Modlę się również za Ciebie do Jezusa, który synem Boga JEST :)
  • weed
    2008-10-21 11:10:11
    pfff lester moherowy berecie jezus nie byl bogiem hahaha nie wiem czego was tam ucza na parafii... rzygac mi sie chce jak czytam takie wypowiedzi... powtarzasz to co ktos ci powiedzial badz raz przeczytales, uzywaj wiecej mozgu.
  • Lester
    2008-10-20 21:30:40
    No tu się mylisz, Jezus był żywym Bogiem namacalnym... Ale racje masz bo Boga poznać się nie da, ale jego obecność da się odczuć chociażby przez cuda, które zdażają się w mojej miejscowości, ale również przez np. egzorcyzmy, bo mam egzorcyste na parafii. A przecież skoro jest szatan to i jest Bóg. Ale co tu gadać jak ktoś sobie wmówi, że Boga nie ma to kurna niczym nie przekonasz, sam musi tego doświadczyć żeby zrozumieć. A co do filmu. Kolesie przytaczają ciągle stary testament, który w większości nawet przez Kościół nie jest traktowany poważnie. tamte sprzeczności wynikają z kultury i zwyczajów ludzi tamtych czasów. Chcecie prawdy, szukajcie w Ewangelii...
  • weed
    2008-10-20 19:09:03
    bo znajduje
  • weed
    2008-10-20 19:08:10
    piszecie cos na temat tolerancji a sami zaminusowaliscie lestera, nie wiem co jest zlego w sesie istnienia i czystej ewolucji we wszechswiecie czy tam gdzies indziej. sa dowody ale trzeba umiec szukac :P jeszcze jedno kto pyta nie bladzi *_*
  • Grzesiek
    2008-10-19 23:39:00
    oooo ku** takich głupot to w niewielu filmikach można sie naoglądać, są nastawione na robienie z ludzi głupków. // `vee` :zgadzam się z Tobą
  • xxxx
    2008-10-19 20:40:26
    Vee Da sie zobaczyć da sie dokonać. hehe Naprawde :).
  • vee
    2008-10-19 18:14:59
    Lester nie da sie udowodnic istnienia Boga. Na tym wlasnie polega wiara!! Nie mozesz tego dotknac, ani zobaczyc, dlatego wierzysz. Rozumiesz?? Wiec nie pisz debilizmow.
  • DELETED_95240_ateo
    2008-10-19 18:10:06
    Bad Religion - Dont pray on me Fajny zespół, polecam.
  • Lester
    2008-10-19 14:41:08
    Szkoda mi Twojej opinii. Nie wiem czym tak bardzo zraziłeś się do Kościoła i wiary. Jednak jeżeli kiedyś się dorobie to zrobie film, który potwierdzi istnienie Boga i zapewniam, że nie będzie to trudne. Modlę się za was.
  • atetus
    2008-10-19 00:13:41
    I jeszcze jedno w Polsce niby jest Toleranca Religija dobre lepszego kawału chyba nie słyszałem!!! Chyba komuś się pomieszało z Prześladowaniem Religijnym
  • atetus
    2008-10-19 00:12:30
    Kościół to największa komercja na świecie! Ciągną kasę z naszych podatków na swoje utrzymanie itp. policzcie ile jest kościołów w Polsce i jakby na każdy szło sto złotych patrzcie jaka to kasa a nie idzie na nie 100zł tylko z 10000 a z tacy raczej tyle nie wyciągną... Wpie*rdolili się do szkół (religia) pośrodku lekcji, w niedziele o 9 dzwonią budząc całe miasto (MOŻE KTOŚ CHCE ODPOCZĄĆ?!) Komercja na 102 i nikt tego nawet nie zauważa...
  • DELETED_6C7B2_geb88
    2008-10-18 13:44:01
    Aha! aha! jeszcze jedno, bo zapomniałam. Nie opłaca się żyć wg. przykazań? Są bardzo jasne i proste ;) Ejiii... czemu oni tylko podają dowody na fałsz a prawdę już nie? Istnienie Jerycha na przykład. Ktoś kiedyś spisał Iliadę, a z kolei Schlieman, na tej podstawie odkrył lokalizację Troi. A przecież w Iliadzie było tyyyle nieprawdy i naleciałości kulturowych? ( a mimo to Grcy wierzyli w wydarzenia opisane w Iliadzie ;) )
  • DELETED_6C7B2_geb88
    2008-10-18 13:38:02
    Do ateistów: a zakład Pascala znacie? ;) Tiaaa... sami mówią nie brać Biblii dosłownie ponieważ to fałsz, a sprawdzają wszystko tak skrupulatnie(paradoks?). Biblię spisywali ludzie, czemu więc się dziwić, że są nadinterpretacje, a niekiedy dodano pewne prawa wychodzące z kultury dawnego ludu. Np. przecież większość ludzi sądzi, że trzeba myć ręce przed jedzeniem, a jak tego nie zrobisz, to co? Zginiesz? nieee! to pewne założenie wychodzące z naszej kultury ;) A co do wydarzeń, jeśli wszystko ma być fikcją to mieli lepszych fantastów niż Tolkien, czy Lem. Wierzcie w co chcecie i jak chcecie ;)
  • cisek
    2008-10-18 12:16:49
    wiedziałem to od dawna ale tych ograniczonych moherów nic nie przekona :/
  • gosciu
    2008-10-17 13:59:50
    zobaczymy co i jak po smierci ;)
  • weed
    2008-10-16 22:57:18
    maja racje ale nie do konca, w bibli jest duzo wydarzen ktore mialy miejsce lecz nadmiar interpretacji sprawil iz tak to dzis wyglada, jezeli ktos czyta historie cywilizacji na sto procent natknie sie na rozne historie zawarte w bibli ale pod innym kontekstem, np kazdy z przekladow jest troche inny, to nasza wina a nie ducha wszechswiata czy stworcow.
  • DELETED_50F72_ziomek2
    2008-10-16 22:35:02
    religijne bzdety Tylko z kosciolem nie wyskoczysz Hvje maja wladze i polowe polskiego ciemnego narodu za soba Zacofanie gora!!!
  • DELETED_50F72_ziomek2
    2008-10-16 22:30:37
    jeeea FTB!!

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.