Ale wstyd. Nie nadużywaj alkoholu

Opublikowany 2010-11-26 15:42:21

surtv
2335
W czewrcu 2008 roku organizacja Home Office z Wielkiej Brytanii realizowała kampanię pod hasłem "Fashion show. Responsible drinking." w ramach długofalowego programu "Alkohol know your limits". Ta viralowa kampania adresowana była do osób młodych, korzystających z internetu i... z tzw. życia. W sposób dobitny i na pewno mało smaczny ukazała nieświadome dla pijanej osoby skutki społeczne nadmiernego spożywania alkoholu (dailymontion.pl).

Komentarze (1)


Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.