Stosunek Jarosława Kaczyńskiego do protestujących na przestrzeni lat

Opublikowany 2009-05-20 11:41:30

Michura
2433

Komentarze (15)


  • lol
    2009-05-23 01:09:41
    zal mi was...jak mozna byc za PiSem...:D
  • ery
    2009-05-21 16:28:58
    Prosimy, by władze PO pozwoliły nam na wyemitowanie, za nasze pieniądze, spotu wyborczego Platformy z 2007 roku, dzięki któremu PO zwyciężyła w ostatnich wyborach parlamentarnych - powiedział podczas konferencji prasowej poseł PiS Jacek Kurski. Super pomysł wyjdą kłamstwa i cuda Tuska jak na dłoni ..
  • uniteuniverse19
    2009-05-21 13:10:03
    Poprawka: W Sobotę oczywiście :D
  • uniteuniverse19
    2009-05-21 13:06:52
    Ciekawe czy zjawi się jutro na marszu ;p
  • kriris
    2009-05-21 12:22:45
    przypomnijcie sobie kwasniewskiego - pijaczka bez wyksztalcenia , a nastepnie postawcie kolo niego prezydenta kaczynskiego - wyksztalconego patriote . ZLY WYGLAD NIE SWIADCZY O TYM CZEGO SIE DOKONALO !
  • gbacik
    2009-05-21 08:08:37
    to chyba przed tymi wyborami ktoś się polityką zajął
  • 909
    2009-05-20 22:49:25
    hehe prawie identyczny przykład można przytoczyć do tyska tylko zamienić te dwie ilustracje i przypisać to co on w tedy mówił - zreszta na moje to stocznia jednak jest ważniejsza niż strajk pielęgniarek o podwyżkę
  • pisiory
    2009-05-20 22:38:07
    polactwa? do szkoly gnoju miast sie wtracac do powaznych rozmow. kaczory psie boby ciagle tylko sie wyklocaja czego nie robi tusk a co oni by zrobili chociaz pokazali juz ze sa darmozjadami. nawet prowadzac kampanie wyborcza potrafia tylko jechac po innych zamiast proponowac cos interesujacego...chociaz nawet tego nie umieja robic bo klamia i musza pozniej przepraszac. wiec zastanow sie czy tak jak mowisz tusk cisnie na kaczorow... nie chodzi o to ze jestem za PO ale nienawidze pisiorow z miliona powodow i nie moge patrzec na nich jako politykow i jako ludzi prowatnych
  • antyzydy
    2009-05-20 22:19:08
    brawo kriris.. masz racje, ale matoly nie zrozumieja, bo w tv donaldzik jest ladnie pokazywany, a dla polactwa to jest wazne, a nie czyny.. a jedyne co tusk robi to cisnie na kaczorow..
  • kriris
    2009-05-20 22:09:53
    kXurwa a za co tego farbowanego niemca tak kochacie , przecież on w swojej kadencji jeszcze niczego pozytywnego nie dokonal . smiejcie sie z kaczorow kiedy dziora budzetowa siegnie 100 miliardow wkurXwieni stoczniowcy wywioza go na taczkach :d
  • radomiak
    2009-05-20 21:39:51
    chodzi o to ze jak sam byl premierem to mial w dupie strajkujacych a jak Tusk jest premierem to pierniczy ze powinien (Tusk) usiasc i z nimi dyskutowac... Tuskowi zarzuca brak zainteresowania sie sprawami strajkujacych a sam wcale nie byl lepszy...
  • poracha
    2009-05-20 21:26:15
    PO czy nie PO ale kaczynski to wybitny popierd.ol
  • strasznydiabol
    2009-05-20 20:53:53
    polityka, tfu
  • mmm
    2009-05-20 20:20:28
    jakiś POpi#rdol to wrzucił
  • rpotocki
    2009-05-20 20:08:38
    PO gestapo haha

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.