Scooby Doo Gdzie jesteś

Opublikowany 2022-12-30 23:21:47

  • autor: Anonim
134
Lista odcinków
Sezon 1 (1969–1970)
Nr Tytuł Tytuł oryginalny Data premiery
1 Noc w muzeum What a Night for a Knight 13 września 1969
Kudłaty i Scooby Doo trafiają na czarną zbroję, którą z przyjaciółmi zawożą do muzeum. Dowiedziawszy się, że zbroja zaginęła, wracają do muzeum, by ją znaleźć. Tam odkrywają, że zbroja ożyła. 
2 Spotkanie w zamku Hassle in the Castle 20 września 1969
Podczas wyprawy łódką bohaterowie trafiają na wyspę, gdzie znajduje się opuszczony zamek. W zamku grasuje fantom, który chce, by opuścili wyspę. 
3 Scooby-Doo na tropie A Clue for Scooby-Doo 27 września 1969
Zabawę Tajemniczej Spółki na plaży przerywa pojawienie się ducha w świecącym kombinezonie do nurkowania, kapitana Cutlera. Przyjaciele dedukują, że jest on związany z zaginięciami statków w okolicy. 
4 Złoty interes Mine Your Own Business 13 września 1969
Zabłądziwszy na drodze, Tajemnicza Spółka trafia do Złotego Miasta. Jest ono nawiedzone przez ducha górnika, który poszukuje złota. 
5 Przynęta dla porywacza Decoy for a Dognapper 4 października 1969
W okolicy dochodzi do porwań psów. Tajemnicza Spółka wystawia na przynętę Scooby’ego, który również zostaje porwany. W sprawę zamieszane są duchy Indianina i Geronimo. 
6 Co tu się dzieje? What the Hex Going On? 11 października 1969
Tajemnicza Spółka odwiedza swoją przyjaciółkę Sharon Wetherby, której wuj Stuart został przeklęty przez ducha sąsiada, Eliasa Kingstona. Przyjaciele udają się do domu Kingstona, gdzie grasuje duch. 
7 Nigdy nie małpuj Małpoluda Never Ape an Ape Man 25 października 1969
Wujek Daphne zatrudnia ją i jej przyjaciół do pracy na planie filmu Małpolud z Zakazanej Góry o duchu małpoluda, który reżyseruje. Okazuje się, że małpolud, którego dotyczy film, nawiedza plan zdjęciowy. 
8 Zabawy w lunaparku Foul Play in Funland 1 listopada 1969
Tajemnicza Spółka trafia na lunapark, który zdaje się działać bez udziału ludzi. Okazuje się, że park jest nawiedzony przez szalonego robota. 
9 Za kulisami teatru lalek The Backstage Rage 8 listopada 1969
Scooby i Kudłaty trafiają na walizkę z pieniędzmi, która zostaje zabrana przez suczkę. Przyjaciele trafiają na strunowego kontrolera lalek, który prowadzi ich do nawiedzonego teatru lalek. 
10 Zamieszanie w cyrku Bedlam in the Big Top 15 listopada 1969
Tajemnicza Spółka spotykają cyrkowców, którzy uciekają z, jak twierdzą, nawiedzonego cyrku. Bohaterowie odkrywają, że w cyrku grasuje klaun z umiejętnością hipnozy. 
11 Duchy zamku Frankenów A Gaggle of Galloping Ghosts 22 listopada 1969
Przyjaciele udają się do zamku Frankenów przeniesionego z Transylwanii. Cygańska wróżka przestrzega ich, że na miejscu spotka ich pech. Nieprzekonani bohaterowie udają się do zamku, który okazuje się być nawiedzony przez Drakulę, wilkołaka i Frankensteina. 
12 Scooby Doo i mumia Scooby-Doo and a Mummy, Too 29 listopada 1969
Podczas wizyty w muzeum Tajemnicza Spółka poznaje legendę o mumii, która powróci do żywych i będzie zamieniała ludzi w kamienie. Okazuje się, że jej trumna jest otwarta, a mumia grasuje w muzeum. 
13 Która wiedźma jest która? Which Witch is Which? 6 grudnia 1969
Przyjaciele, zagubieni na bagnach, trafiają na zombie. W pobliskim mieście dowiadują się, że zombie zostało ożywione przez wiedźmę. 
14 Kosmiczne straszydło Spooky Space Kook 13 grudnia 1969
Tajemniczej Spółce kończy się paliwo w sąsiedztwie pewnej farmy. Farmer zdradza im, że okolica jest nawiedzona przez ducha kosmity. 
15 Znikaj statku duchów Go Away Ghost Ship 20 grudnia 1969
Bohaterowie czytają w gazecie, że właściciel firmy ze statkami bankrutuje, bo port jest nawiedzony przez ducha pirata Rudobrodego. Chcąc zbadać zagadkę, udają się na jeden ze statków, gdzie grasuje kilka duchów piratów. 
16 Milion w spadku po upiornym dziadku A Night of Fright is No Delight 10 stycznia 1970
Scooby ma otrzymać część spadku pułkownika Sandersa, który zostanie mu przyznany pod warunkiem, że spędzi noc w jego posiadłości. Pies wraz z przyjaciółmi udaje się do domu, który okazuje się być nawiedzony przez dwa duchy. 
17 Śnieżny duch That’s Snow Ghost 17 stycznia 1970
Tajemnica Spółka wyjeżdża na narty. Okazuje się, że ich hotel jest nawiedzony przez yeti, który zamienia ludzi w duchy. 
Sezon 2 (1970)
Nr Tytuł Tytuł oryginalny Data premiery
18 1 W gościnie u doktora Jekylla Nowhere to Hyde 12 września 1970
Do Wehikułu Tajemnic wkrada się duch pana Hyde’a. Tajemnicza Spółka podąża za nim do domu, gdzie poznają doktora Jekylla. Dowiadują się, że pan Hyde skradł cenny naszyjnik. 
19 2 Tajemnica Maski Mystery Mask Mix-Up 19 września 1970
Po obchodach Chińskiego Nowego Roku w San Francisco Daphne kupuje naszyjnik. Pan Fong zdradza im, że naszyjnik został wiele lat temu skradziony z grobowca chińskiego wojownika Zen Tuo, którego duch chce go odzyskać. Daphne zostaje uprowadzona przez dwóch zombie. 
20 3 Tajemniczy złodziej w banku Jeepers, It’s the Creeper 26 września 1970
Tajemnicza Spółka udaje się na szkolny bal. Po drodze dowiadują się o okolicznym duchu Fantomasa, który okrada banki. Upiór pojawia się podczas balu. 
21 4 Spotkanie z jaskiniowcem Scooby’s Night with a Frozen Fright 3 października 1970
Podczas łowienia ryb Kudłaty i Scooby natrafiają na pływającego w wodzie zamrożonego jaskiniowca. Wraz z przyjaciółmi zawożą go do oceanarium. Tam lód topnieje, a jaskiniowiec ożywa. 
22 5 Tajemnica starego pałacu Haunted House Hang-Up 10 października 1970
Tajemnicza Spółka dowiaduje się o pałacu, w którym grasuje upiór bez głowy. Gdy kończy im się paliwo, udają się po pomoc do pałacu. 
23 6 Mano Tiki Tija A Tiki Scare Is No Fair 17 października 1970
Podczas wakacji na Hawajach Tajemnicza Spółka dowiaduje się od doktora, że teren, na którym się znajdują, to święte ziemie boga Mano Tiki Tia. Wkrótce ich przewodnik zostaje porwany, po czym pojawia się duch Mano Tiki Tia. 
24 7 Kto się boi wilkołaka? Who’s Afraid of the Big Bad Werewolf? 24 października 1970
Podczas wypoczynku na kempingu Tajemnicza Spółka trafia na wilkołaka. 
25 8 Nie igra się z Fantomem Don’t Fool with a Phantom 31 października 1970
Tajemnicza Spółka bierze udział w teleturnieju. Okazuje się, że studio telewizyjne jest nawiedzone przez woskowego fantoma. 
Tagi: #43343

Komentarze (0)


Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.