Rasta tapeta by Kobra

Opublikowany 2006-08-10 00:52:45

  • autor: Anonim
14082

Komentarze (15)


  • marii uhahana
    2011-07-30 01:48:11
    MARII UHAHANA No cuz w zyciu bywa roznie raz kwadratowo i raz podluznie... Czesto sie zdarza gubic watek co ma swoj koniec ma tez poczatek... Wiec z toru nie zbaczaj idz wlasna droga i nigdy w swym zyciu nie graj nikogo... Nie cofaj sie w tyl brnij wciaz do przodu co bylo nie wroci bo nie ma powodu... A kiedy smutek wielki ogarnia zajaraj blanta senssimiranta... Tak zwany kolega zawsze pomaga rozwiewa smutki i smiech cie ogarnia... Rankiem znow patrzysz na rzeczywistosc szara i smutna lecz nie dla ciebie bo tobie od dymu welbie sie je.... I tak od nowa caly czas w kolko popier... ci sie z kopolka... A tu przychodzi policjant ponury co ma paleczke i mundur jak chmury mowi do ciebie pan pojdzie z nami... Lecz ty masz to w dupie i z chlopakami cisniecie bombe pod bongosami.... I to juz koniec radosnej baji pisala dla was UHAHANA MARII ........... POZDRAWIAM.... ;)
  • natural dread killaz
    2010-05-13 17:54:01
    rasta rasta skret po nocach mi sie snia siagnij skreta lub zaszpanuj nowiutka fifką
  • Bless
    2010-05-03 21:44:09
    Czesio...:) medytować można także bez skręta:D wg. mnie rozmowa z Jah jest wtedy bardziej przemyślana i w ogóle:) Bless dla Was wszystkich braci i sióstr...:)
  • Andzia_One love
    2010-03-09 20:51:31
    Rasta rasta...to co daje mi siłe każdego dnia. Jah moim panem!!!!
  • Czesio
    2010-01-28 14:05:17
    Mówie im ja rasta dla mnie to sakrament ,do medytacji potrzebny jest mi ten skręt:) pozdro rasta chwalmy pana Jah!!!
  • LanDryna
    2010-01-16 18:03:19
    wyczapiste lubie raste sory kocham moją raste i jamala vavamuffin smoking i jamajca
  • skala14
    2009-12-28 18:36:20
    a co do tapety spoko ;* pozdro
  • skała14
    2009-12-28 18:34:32
    fajny rasta z ciebie Rasta_Lady peace jeśli krytykujesz swoich barci to nie jesteś godna miec miano rasta bo rasta to ludzie wielbiący jah i miejący szacunek do braci ...pokój bracia
  • Rasta_Lady
    2009-10-31 10:45:02
    wy słuchacie vavamuffin ? hahah. żałośni!!
  • MORE DREAD
    2009-10-16 08:17:32
    To się chłopie nie narobiłeś przy tej tapecie...ale jest fajna:)
  • bas tajpan
    2009-08-16 13:52:34
    xd
  • reggaebiedronka
    2009-06-01 18:52:51
    jah jah jest TRENEREM xD pozdro bless
  • km
    2009-05-20 15:12:21
    jah jah jest premierem ja jestem jego zawodnikiem;)
  • ReggaeZiomalka^^
    2009-04-23 15:58:23
    jah jest kierownikiem ! :D
  • lady666di
    2007-12-14 21:01:25
    Jah jest prezydentem! ;)

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.