Matadorzy bronią swojego kolegę przed bykiem

Opublikowany 2008-02-24 15:32:03

DELETED_5298C_niegrzecznefilmy
5566
Zwierze nie jest głupie, chce uśmiercić tylko jedną osobę.

Komentarze (33)


  • anonim
    2010-05-26 19:27:35
    mam nadzieje ze sku*wiel zdechl
  • Bobby
    2009-06-11 17:10:52
    Bardzo dobrze, byczku!! Zgnieć tych chorych popaprańców, którzy zabijają zwierzęta dla zabawy!!
  • 2009-03-13 17:50:22
    dobrze tak jemu , z natura sie nie zadziera i sie nie bawi w Boga ze moze sobie zabijac zwierze ktore jest hodowane tylko po to by potem zginac tak samo ludzie ktorzy to ogladaja i sa tego fanami powinni sie leczyc
  • ae
    2008-09-22 22:00:21
    w takiej sytuacji powinien być facet z pistoletem i zabić byka
  • DELETED_5BB82_bananowyjasio
    2008-03-14 21:10:10
    @hanuman, to były tylko obrazowe przykłady i porównania - nie argumenty. Niemniej jednak dziękuję za doinformowanie, jeśli chodzi o fakty ;-). Proszę winić moją nauczycielkę geografii w gim. :-) Może wyrażam się niejasno... Nie mam nic przeciwko Corridzie, jednocześnie nie przeszkadza mi, że byk się odwinął. Nie rozumiem tylko ordynarnych odzywek pod adresem osób gratulujących matadorom odwagi, tak samo nie pojmuję ludzi, którym jednorazowo i chwilowo przypomniało się że jest coś takiego jak Corrida i że trzeba tego natychmiast zakazać, bo to niehumanitarne. Dają tego najlepszy dowód nie wracając na tą stronę.
  • DELETED_61A3B_hanuman
    2008-03-02 12:30:55
    Kolego bananowyjasio, bardzo się mylisz. Co prawda w niektórych stanach Indii, a także w Nepalu, prawo zabrania zabicia krowy, ale jest normalne, że przepędza się je z dróg, czy z ogródków, kiedy np. lezie w szkodę.To jest oczywista oczywistość, że nie można za to nikogo zabić!Byłem, widziałem.To są ludzie jak my, nie bestie mordujące się w imię komfortu krów. Kamienowanie jest faktycznie karą wymierzaną za cudzołówstwo w niektórych krajach (Iran).Jest to godne potępienia.Nie rozumiem jednak, co to za argument w dyskusji na temat corridy?ie powinno się kamienować ludzi ani znęcać nad bykami.Przyznam, ze zawsze jestem za bykiem... cieszę się, jak któryś poturbuje swoich prześladowców.
  • breku
    2008-03-01 22:23:07
    Hmmm.... Ciekawie opinie ale największą to wg mnie ma bananowyjasio. Ale i tak podziwiam tamtych za osłonienie kolegi podczas tej szarży byka.
  • DELETED_5BB82_bananowyjasio
    2008-02-26 20:37:58
    Uszy też masz rację. W muzułmańskich krajach na porządku dziennym jest kamienowanie kobiet. W Indiach można zabić człowieka (w dowolny sposób) za to, że przepędził z drogi krowę. Przykłady możnaby mnożyć. I na tej samej zasadzie to funkcjonuje w Hiszpanii. To jest element ich kultury. Nie mam nic przeciwko, że ktoś tutaj ma odruch sumienia nad biednym (i tu bez ironii) bykiem. Tylko niech nie karze myśleć innym, tak jak jemu wydaje się słuszne wyrażając się w ordynarny sposób.
  • Uszy
    2008-02-26 19:57:56
    No tak kultura kultura,ale jak yoshie moze powiedziec ze go nikt nie meczy?? Karp dostaniee raz w glowe i po sprawie.A ile ten byk sie nabiega zanim padnie??Nie jestem jakims super obronca zwierzat ale zabijanie zwierzat i robienie z tego widowiska jest bezsensu.To co dzieje sie w rzezniach to inna sprawa,wiadomo ze to nie jest mile.Ale to nie jest usprawiedliwienie dla meczenia zwierzat tylko dla zrobienia widowiska.Moje zdanie;)
  • DELETED_5BB82_bananowyjasio
    2008-02-26 19:05:05
    yoshie, Cyniu popieram. Kijem Wisły nie cofniesz tak, jak nie zmienisz hiszpańskiej kultury. Byki w corridach mają znacznie lepiej od tych pospolitych krówek, których mięsko macie codziennie na śniadanko, kolację, albo w szkole. Mają lepiej, bo są dobrze odżywione, leczone i utrzymywane w komfortowych warunkach pozwalających na efektywny trening i dobrą formę w corridzie. Idźcie sobie do rzeźni i popatrzcie w jakich warunkach są dowożone i trzymane pospolite zwierzęta, zanim zaczniecie wyrażać swoje oburzenie. Takie wypadki to nie rzadkość w corridach. A ponadto naprawdę bezgraniczny podziw dla tych panów. Ja za żadne skarby świata nie położyłbym się na drodze 600kg rozjuszonego mięsa gotowego zabić. I nie ma tu znaczenia fakt, że zabijanie zwierząt w ten sposób jest niehumanitarne.
  • yoshie
    2008-02-26 17:22:40
    przeciez to jest czescia ich kultury tak jak u nas masowe wybijanie karpii na swieta nikt go nie meczy ;p
  • kamil173
    2008-02-26 16:44:49
    Byk swoja droga .. ale szacunek dla tych ludzi ktozy bronili tego poszkodowanego Matadora..
  • grucha
    2008-02-26 16:04:47
    Lubie takie sceny. Czsami to byk jest gora i ci idioci nie powinni o tym zapominac. Respekt dla byczka!
  • Cyniu
    2008-02-26 15:50:31
    No tak wielce oburzeni bo skur... byka mecza a potem do sklepu po miesko na obiad zapie.. no bo przeciez to co innego i zwierzek w humanitarnych warunkach zdycha. Hipokryzja na maksa
  • Uszy
    2008-02-26 15:25:10
    Jaki szacun??Boze zal...Wrzucic byka na pewna smierc na arenie nazywacie szacunem??ZERO szycunu.Byk to zwierze, a zwierzeta bronia sie przed smiercia.Co mial zrobic ladnie dac sie poprzebijac??Poj.ebany sport, chociaz tego sportem nie da sie nazwac.Dam przyklad.Jakbyscie widzieli film o tam jak jakis pies jest zaszczuty i skacze komus do gradla zeby sie obronic to by byly tu komenty w stylu: brawo dla pieska. Ale ze to byk i taka zabawa jest dozwolona to brawo dla matadorow.A dobrze im tak, moze sie poczuli troche jak te wszystkie zabite byki na arenach tylko dla zabawy.
  • fww
    2008-02-26 15:19:12
    kut menczom byka byki powiny ih pary pozabijac i po kaleczyc to moze by im przeszlo a respekt donih zaden jesli p[iszecie ze broniom kumpla to racja ale to ih zadanie a nie poswiecenie nic niewiecie o zyciu
  • re
    2008-02-26 15:09:23
    szkoda byka
  • piter12-6
    2008-02-26 13:31:30
    To po ch. wogole do byka tartowal?! Co za pierd. zabawa...
  • dannnn
    2008-02-26 11:47:29
    Biedny byczek.
  • lOS
    lOS
    2008-02-26 11:33:43
    grecha - ostro ale slusznie :)
  • DELETED_5298C_niegrzecznefilmy
    2008-02-26 08:25:32
    RESPECT DLA BYKA! POGARDA DLA HISZPANÓW!
  • grecha
    2008-02-26 07:33:03
    rescpeckt dla kogo??zastanowcie sie co wy pierd... pierw sami dla zabawy,slawy to robia...podcinaja rogi by wiec wiecej szans na przezycie...a jezeli sa tacy boscy to czemu on nie wstal i nie poszedl z nim walczyc...no ku rwa jak mnie niektrzy ludzie potrafia wku rwic z samego rana!!zero szacunku dla nich!!i to jest humanitarne?ehh debile!
  • DELETED_38B0E_Mariusz_Pudzianowski
    2008-02-26 02:47:33
    klasa koledzy!
  • klimo
    2008-02-26 01:02:49
    popieram VEE =] sku***yny mecza i zabijaja te byki dla zabawy =/ a po***ana publicznosc jeszcze bije brawo =/
  • timon909
    2008-02-26 00:25:52
    respekt dla tych c hlopakow
  • vee
    2008-02-26 00:11:41
    Jaki respekt??!! Banda chu... meczy biedne, niewinne zwierze. A jak tylko byk chce sie zwyczajnie obronic to go zabijają. I to tylko DLA PIEPRZONEJ ZABAWY!!! A Wy mi tu o jakims szacunku gadacie. Kazal im ktos to robic? No pytam?
  • ja1
    2008-02-25 23:45:48
    szacunek dla tych Panow!!!
  • rops
    2008-02-25 23:28:21
    respekt dla nich... to jest prawdziwa odwaga... z czyms co potrafi rozwalic.. zwyczajnie wylozyli sie i niech se wali... fav !
  • geg
    2008-02-25 23:28:03
    Byk nędzni frajerzy 1:0 ;)
  • Ronnin
    2008-02-25 23:16:17
    ładnie go zasłonili... :)))) SZACUN!

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.