Fundamenty Game Designu - kreacja przez destrukcję - Mateusz Kietliński

Opublikowany 2020-12-13 15:06:09

  • autor: Anonim
131
Podczas tego wykładu dowiemy się jakie istnieją podstawowe zasady designu gier komputerowych, poszukamy wykorzystania tych zasad w istniejących tytułach oraz zbadamy ich wpływ na rozgrywkę przez ich dekonstrukcję. Poznamy sposoby na minimalizację ryzyka podczas podejmowania kreatywnych decyzji których dokonamy w roli game designera oraz metody na szybką ewaluację nowych elementów rozgrywki które zamierzamy dodać.

Mateusz Kietliński
Game Designer, Crazy Labs

Komentarze (0)


Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.