10 najciekawszych wojen reklamowych brandów.mp4

Opublikowany 2017-05-26 13:13:35

  • autor: Anonim
1484

W biznesie jak to w życiu – aby przebić się gdzieś ze swoim pomysłem, czasem nie wystarczy go jedynie dobrze zareklamować, ale też zniechęcić potencjalnych odbiorców do pomysłów innych. W ten sposób działa m.in. Burger King wobec McDonalda, Samsung wobec iPhone’a czy Pepsi wobec Coca-Coli.

Komentarze (0)


Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.