Allegro wprowadza zmiany dla sprzedających. Będzie mniej spamu
Popularny portal sprzedażowy Allegro wprowadza zmiany dla sprzedających, i to nie tylko dla sklepów. Od teraz, gdy aukcja dobiegnie końca, a przedmiot się nie sprzeda, Allegro nie wyśle maila. Koniec z nadmierną liczbą spamu.
Koniec z powiadomieniem „Twoja oferta trwa dalej”. Od 4 czerwca Allegro przestanie wysyłać maile o tej treści, gdy aukcja dobiegnie końca. Niektóre aukcje będą kontynuowane automatycznie, a kontrolę nad tym możesz sprawować, wchodząc w zakładkę „Moje oferty”. Tam też dowiesz się, kiedy zostaną pobrane opłaty w ofercie. Detale można sprawdzić, klikając w zakładkę „Szczegóły”.
Allegro w ten sposób chce ograniczyć liczbę powiadomień, a informacje o rozproszonych ofertach nie będą rozproszone.
Od początku maja zmieniła się także wysokość prowizji w kategoriach meble, odzież i akcesoria GSM. Przedstawiciele serwisu sprzedażowego dodają, że sprzedaż droższych towarów w tych kategoriach będzie bardziej opłacalna, a korzyści mają czerpać zarówno sprzedający, jak i kupujący.
Zarząd Allegro przekonuje, że współpraca z nimi daje sklepom internetowym i firmom największe możliwości na zwiększenie obrotów. Ze statystyk wynika, że firmy wystawiające na aukcjach Allegro swoje przedmioty, osiągają coraz większe obroty. Ostatnio głośno było o rekordziście, który w 19 dni na aukcjach zarobił ponad milion złotych.