Lambada 89"

www.lambada.89.patrz.pl
Lambada 89" Ulubiony!
darmowe Filmy do pobrania śmieszne Osadź
DVD Filmy do ściągnięcia Nadużycie
Teledyski AVI Humor Filmiki Opcje
Teledyski AVI Humor Filmiki Dodaj komentarz
Tylko dla zalogowanych
Amatorskie Filmy Video Amatorskie Filmy Video Amatorskie Filmy Video Amatorskie Filmy Video Amatorskie Filmy Video
iT
Autor: wystawia komentarz:
przepisz kod z obrazka:
Lambada 89" Komentarze (13):
Użytkownik
KOLO Użytkownik

B A J K A .

24 listopada 2011
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
Użytkownik
kolo Użytkownik

SSSSEEEEENNNNN CZY ........ ????????????????

24 listopada 2011
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
gbacik

przepadałem za tą dziewczyną z clipu i zastanawiał mnie fakt że tańczy z niższym i jej to nie przeszkadza

10 lipca 2011
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
vinetu

ACH WSPOMNIENIA.CZLOWIEK BYL PIEKNY I MLODY

27 kwietnia 2011
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
Artur80

swietny teledysk Lambada 89

27 kwietnia 2009
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
didi

Lubie to :P

14 luty 2009
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
Przemek

klipu nie kojarze, ale pisenka... bostwo :D ach... te piekne czasy... kiedy czlowiek byl maly i mial wszystko w d**ie, tylko sie bawic :D a ci mlodzi ładnie wywijaja na parkiecie :D

17 października 2008
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
Użytkownik
Przem1ek Użytkownik

ale ja byłem zakochany w tej dziewczynce, miełem wtedy dziewięc lat.

24 stycznia 2008
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
defmakaveli

stare dobre czasy ^^

6 grudnia 2007
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
Użytkownik
mil Użytkownik

ze tez tak mozna.bravo

3 listopada 2007
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam

OK jak pierun

14 września 2007
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
Użytkownik
1234 Użytkownik

super filmik oglądałem nie raz, tutaj > macie 2 część tego żartu http://witaj.act4trees.com/

12 września 2007
Ocena: 0
Słaby komentarz Dobry komentarz
Oznacz spam
Starsze komentarze

Kolejny Hit! z przed lat tym razem KAOMA-LAMBADA !

Kategoria: Teledyski, Muzyka
6 296
odsłon
8.22
średnia
27
głosów
11 września 2007
Rozmiar:
Ulubiony:

Skeater boy

Dziewczyny umieją się bawić. Fajny teledysk.

Odsłony: 53 935
Cenzura: 1

fajne chlopaki z

Radziecka odpowiedź na imperialistyczną grupę N"Sync!

Odsłony: 71 009
Cenzura: 1

Sandra - Maria Ma...

Jej największy hit!!! BOMBA!!!

Odsłony: 7 625
Cenzura: 1

Glebiasty Lubelski

Uwaga! Po tym hicie disco polo długo nie będziesz mógł wróćić do si

Odsłony: 7 634
Cenzura: 1

kalwi and remi im...

Kalwi and Remi - Imagination

Odsłony: 6 195
Cenzura: 1

Tupac Live Hit Em Up

Mix Video Klipa Hit Em Up z polaczeniem wystepu na zywo!

Odsłony: 4 039
Cenzura: 1

Elvis Presley - blue

Elvis Presley - blue suede shoes

Odsłony: 5 045
Cenzura: 1

50 Cent - Straight

50 Cent - Straight To The Bank |

Odsłony: 2 713
Cenzura: 1

Farben Lehre - Te...

Farben Lehre - Terrorystan

Odsłony: 2 292
Cenzura: 1

Bao Thy spiewa jak

Bao Thy ft. Vuong Khang - 10 Minutes Please Tell Me Why

Odsłony: 1 675
Cenzura: 1
Popularne plikiranking
© Patrz.pl 2005-2012 Wszelkie prawa zastrzeżone - śmieszne filmy, zabawne zdjęcia, nowe mp3 do pobrania, najlepsze filmiki.