Walka YouTuberów o subskrypcje. Jeden z nich przekroczył niewyobrażalną barierę

12.06.2019 Internet

Artykuł sponsorowany

W ostatnich miesiącach sporo mówiło się o pojedynkach dwóch YouTuberów – popularnego „PewDiePie” i kanału muzycznego T-Series. Jeden z nich przekroczył magiczną barierę 100 mln subskrypcji. Komu udała się ta sztuka?

Walka YouTuberów o subskrypcje. Jeden z nich przekroczył niewyobrażalną barierę

Walka o subskrypcje pomiędzy Szwedem Felixem „PewDiePie” Kjellbergiem a indyjskim kanałem muzycznym T-Series trwała od kilku tygodni. PewDiePie to jeden z najpopularniejszych YouTuberów na świecie. Od wielu lat był (i wciąż jest) gwiazdą tego popularnego serwisu. Był niedoścignionym wzorem dla wielu innych twórców. Do czasu...

Na You Tube pojawił się nowy gracz – indyjski serwis muzyczny – T-Series, który od samego początku zaskakiwał zawrotnym tempem rozwoju. W obronie Szweda stanęło wielu internautów, którzy stworzyli nawet specjalną akcję #SubscribeToPewDiePie, która miała mu zapewnić czołowe miejsce wśród YouTuberów.

Oba kanały mniej więcej w tym samym czasie przekroczyły liczbę 90 mln subskrypcji, ale w pewnym momencie dynamika wzrostowa Kjellberga spadła, przez co Szwed musiał uznać wyższość kanały indyjskiego. Obecnie na koncie Felixa jest około 96 mln subskrybentów.

T-Series to ogromna sieć kanałów. Ma ich aż 25, które poruszają różnorodną tematykę – są programy dla dzieci, komedie itp. Tylko przez ostatnie 90 dni indyjski kanał łącznie zgromadził 13 miliardów wyświetleń, podczas gdy Szwed przez pół roku nabył ich „tylko” 4 miliardy!

Jednak YouTuberzy mogą być spokojni, największym zainteresowaniem widzów ciągle cieszą się oryginalne, autorskie materiały.

PewDiePie zasłynął z kontrowersyjnych wypowiedzi, m.in. tych na tle rasowym. Jednak eksperci szacują, że jego kanał będzie drugim, który przekroczy granicę 100 mln subskrypcji.

Drogi Czytelniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi oraz materiały redakcyjne. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowywanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększymy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdej chwili.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać (na podstronie z ustawieniami prywatności), odznaczając wybraną zgodę i klikając przycisk "nie zgadzam się", z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.